.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی یک سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۷ سایت همراه اول
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی یک سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۷ سایت همراه اول در امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی فلاح گفت: یک سایت جدید جهت پوشش چهار روستای مازندران با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ خانوار امسال راه اندازی شده و با ارتقاء تکنولوژی هفت سایت همراه اول موجود در استان نیز ۲۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

۱۰ سایت جدید همراه اول از محل USO هم اکنون در نقاط روستایی مازندران در دست اجرا می‌باشد که در صورت تسریع در عملیات اجرایی و راه اندازی نهایی آنها، ۱۶ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

فلاح اتصال همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات را از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم دانست. پروژه فیبر نوری بعنوان بخش اصلی و تکمیل کننده این پروژه‌ها می‌باشد و خوشبختانه طی یک سال گذشته این پروژه در شهرستان‌های گلوگاه، سوادکوه اجرایی شده و در شهرستان‌های ساری، بابل، نکا و آمل و روستا‌های موجود در مسیر مواصلاتی جاده هراز در حال اجرا است.

به گفته سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دوره جدید مدیریت مخابرات استان، پروژه‌های توسعه مناطق محروم بالاترین اولویت را خواهند داشت و مخابرات مازندران مصمم است تا برای اتمام پروژه‌های این حوزه تمام توان خود را پای کار بیاورد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.